Google AdWords i SEO

Prikažite se ciljanoj publici te povećajte prodaju i broj kvalificiranih upita

Prikazat ćemo vaše reklame pravim kupcima u pravo vrijeme

S više od bilijun postojećih web stranica, korisnici mogu imati poteškoća u pretraživanju onoga što trebaju, dok tvrtkama postaje sve teže privući prave korisnike na svoju web stranicu.

Pomoći ćemo vam istaknuti se u masi! Google AdWords je jedna od najbrže rastućih, najrelevantnijih te najmanje rizičnih platformi za oglašavanje vašeg poslovanja, ali samo ako se kampanja ispravno postavi te vodi. Problem s Google AdWordsom je što većina standardnih postavki oglasa može koštati jako puno novaca, bez da donesu zadovoljavajuće rezultate.

Kroz naše Google AdWords usluge pomoći ćemo vam izbjeći najčešće greške te ćemo vašu kampanju podesiti za uspjeh...


Naše usluge Google AdWordsa sastoje se od dvije faze: Postavljanje i Aktivna optimizacija.

Faza 1: Postavljanje Google AdWords kampanje

Ovdje se nalazi sve što je uključeno u fazu postavljanja Google AdWords kampanje:


1. Istraživanje ključnih riječi

Prvi korak je identifikacija ključnih riječi, koje vaša ciljana publika upisuje u Google tražilicu kako bi istražila konkurenciju i došla do vaših proizvoda ili usluga. Provest ćemo detaljnu analizu ključnih riječi kako bismo identificirali najpogodnije ključne riječi i prilike za AdWords kampanju.


2. Istraživanje konkurencije

Drugi korak je istražiti vašu konkurenciju te otkriti koje ključne riječi, oglasi te landing stranice već funkcioniraju i donose konverzije u vašoj branši.


3. Izrada oglasa (Ad copywriting)

Izradit ćemo skice sadržaja oglasa, kako bismo se pobrinuli da su vaši oglasi, ponuda i odredišna stranica, sukladni ključnim riječima koje smo pronašli u koraku 1 i 2.


4. Izrada dizajna, rasporeda elemenata te sadržaja odredišne stranice

Četvrti korak je izrada odredišne stranice vaših oglasa. Odredišna (landing) stranica je stranica koja će se prikazati potencijalnom kupcu nakon što klikne na vaš oglas. Dobro napisana i dizajnirana landing stranica će donijeti mnogo više konverzija nego kad bi potencijalni kupac došao na naslovnu stranicu te sam tražio informacije koje ga zanimaju.


5. Postavljanje alata za analizu online i telefonskih konverzija

U petom koraku postavit ćemo odgovarajuće analitičke alate kako bismo mogli pratiti koji od kreiranih oglasa donose više prometa, a koji manje, te kako bismo prilikom konverzije znali koji kupci su generirani od strane AdWords kampanje.


6. Podešavanje postavki Google AdWords kampanje

Posljednji korak je podešavanje parametara u Google AdWords računu te provjera jesu li aktivirane sve odgovarajuće postavke. Pobrinut ćemo se da je u kampanji upaljeno geo lociranje, ciljanje po uređaju, postavljena ciljana publika te da je analitika konverzija postavljena i aktivna.


Faza 2: Vođenje i optimizacija aktivne Google AdWords kampanje

Upravljat ćemo te optimizirati vašu AdWords kampanju, kako bismo se pobrinuli da svaki oglas donese što veći povrat uloženoga (ROI). Ovdje se nalazi sve što je uključeno u vođenje i optimizaciju kampanje:

1. Optimizacija cijene oglasa i upravljanje budžetom

Podesit ćemo cijenu oglasa i budžeta po kampanji kako bismo se pobrinuli da donesu što veći povrat uloženoga. Primjerice, dignut ćemo cijenu klika za kvalitetnije ključne riječi, a smanjiti cijenu klika na manje profitabilnim ključnim riječima.

2. A/B testiranje oglasa i landing stranica

Testirat ćemo različite kopije oglasa i odredišnih stranica kako bismo povećali broj klikova te količinu interakcija kroz odredišnu stranicu. A/B testiranje je proces usporedbe dviju verzija odredišne stranice ili dvije različite verzije oglasa kako bismo vidjeli koji od njih donosi bolje rezultate.

3. Konzultacije i prijedlozi

Izradit ćemo preporuke za poboljšanje izvedbe kampanje. Pomoći ćemo vam definirati načine na koje se mogu generirati novi upiti, uskladiti procese prodaje te popratne prodajne aktivnosti. Naš cilj je kontinuirano povećanje povrata uloženoga kako bismo mogli profitabilno povećati broj kampanja.

4. Proširenje kampanje

Kada kampanja postane profitabilna, radit ćemo na proširenju kako bismo generirali još više upita i prodaje. Unutar AdWordsa kampanju možemo proširiti na više ključnih riječi za Google tražilicu te na vizualne oglase na web stranicama kroz Googleovu Display mrežu.

5. Mjesečni izvještaji i analize

Slat ćemo vam mjesečne izvještaje kako biste mogli pratiti uspješnost kampanje. Osim praćenja dosadašnjih rezultata, kroz analizu možemo generirati nove ideje te prijedloge za kontinuirano poboljšanje rezultata kampanje.

PPC kampanje

Svaki klik je bitan

Praćenjem i analizom rada PPC kampanje, maksimizirat ćemo rezultate uz što manji trošak oglašavanja.

Icon

Certificirani tim

Naš pristupačni tim je obučen i certificiran za provođenje učinkovitih kampanja kroz Google AdWords.

Googleikona

Google partner

Naši stručnjaci su certificirani za upravljanje oglasima na Googleovoj oglašivačkoj mreži.

Icon

Analiza rada oglasa

Svaki oglas ćemo testirati te vidjeti zadovoljava li željene rezultate. Kroz A/B testiranje doći ćemo do savršenih rezultata.

Icon

Budžeti i ROI

Svaka kampanja mora biti profitabilna. Naš tim prati rezultate svakog klika iz dana u dan, te se brine o tome da se sve što uložite, mnogostruko i vrati (ROI).

Icon

Display Network

Osim na Google Search mreži, vaše oglase možemo transformirati te proširiti i na Display mrežu.

Pozdravite svoju digitalnu budućnost

Kontaktirajte nas
Hrvatski
Loading...
Top