Novi trendovi: Što očekivati od web dizajna u 2018.?

Pokrenite svoje društvene mreže danas!
December 20, 2017
GDPR nam kuca na vrata – jeste li spremni na promjene?
May 22, 2018

Današnji online mediji pršte različitim dizajnom i vizualima. Sve više brandova, izdavača i osoba pokušava doprijeti do iste publike na istom tržištu, te je postao pravi izazov istaknuti se više od konkurencije, biti bolji i prodati svoje proizvode.

S obzirom na to da se dizajnerski i grafički trendovi neprestano mijenjaju, dizajneri moraju stalno pratiti trendove i napredovati u smislu inovativnosti i kreativnosti. To znači da sve što rade mora ostaviti „wow efekt“ na posjetitelje – ne samo da web stranica mora raditi besprijekorno, ona mora i izgledati nevjerojatno

Donosimo vam nekoliko savjeta što sve možete promijeniti u dizajnu web stranice u 2018. godini kako biste ostvarili najbolje rezultate:

Tipografija

Tipografija je nezaobilazan element u izradi vizualnog identiteta branda. Odabir pravog stila, veličine i boje fonta, kao i mnogi drugi detalji mogu učiniti znatnu razliku u izgledu vašeg dizajna.

U 2018. godini tipografija dobiva dvije uloge – tekstualnu i slikovnu. Možemo očekivati više serifnih fontova u kolaboraciji sa sans-serifnim fontovima, velikim i otisnutim fontovima koji prate ogromne naslove, uz obilje kreativnosti. U skladu s time, vidjet ćemo više kreativnih, izrezanih i kaotičnih tipografija, kao i tipografiju koja poprima elemente iz stvarnog života ili negativnog prostora.

Iako jedinstveni i stilizirani fontovi izgledaju lijepo, treba imati na umu da font treba biti dovoljno jednostavan kako bi ga posjetitelji mogli jednostavno pročitati. Primjerice, kreativna i kaotična tipografija može izgledati odlično na naslovima, no ako se previše koristi unutar paragrafa u kojima je nužna čitljivost, posjetitelji neće dobiti potrebne informacije što će rezultirati njihovim odlaskom s web stranice.

Upotreba boja i gradijenata

Uz tipografiju, boja ima važnu ulogu u kreiranju vizualnog identiteta branda. Boje mogu privući ili odbiti posjetitelje, nužne su za razumijevanje konteksta i utječu na način na koji se osjećamo, ponašamo i razmišljamo.

Ponekad može biti teško odabrati prave boje, no ono što će olakšati posao dizajnerima je saznanje da će 2018. godina biti prepuna jarkih i svijetlih boja. Crno i bijelo i dalje ostaje u modi, ali češće će se upotrebljavati boje iz široke palete pastelnih i jarkih boja ili čak gradijenata koji su neopravdano zanemarivani prijašnjih godina.

Pri odabiru boja za web stranicu, ne zaboravite da prezasićenost svijetlih i jarkih boja nije najbolje rješenje jer ćete dobiti neželjen efekt i pomalo „spržiti“ vaše oči. Pristojnom kombinacijom boja istaknut ćete svoj sadržaj među konkurencijom i privući više posjetitelja.

Prilagođeni crteži i ilustracije

Sve veća dostupnost vektora i ilustracija na stock stranicama potaknula je brandove na potragu za posebnim dizajnom, ali ih u 2018. godini neće kupovati online već će od dizajnera tražiti izradu prilagođenih crteža i ilustracija koje odgovaraju njihovim potrebama i željama.

Jedinstvene i unikatne ilustracije pridaju personalizaciji branda i čine ga teže zaboravljivima. Prema tome, standardna rješenja zamijenit će autentične i ručno crtane ilustracije, ilustracije koje kao da su izrezane iz papira i fotografije u kombinaciji s digitalnim crtežima.

Animacije

Vrijeme je da statičnost web stranica ostavite u prošlosti i poželite toplu dobrodošlicu interaktivnim stranicama. Budući da animacije privlače više pozornosti i potiču posjetitelje na traženje i čitanje sadržaja na web stranici, u 2018. ćemo ih svakako više viđati. Osim animiranih logotipa, vidjet ćemo animirane pozadine i menije, što znači da će se više koristiti tehnike pomicanja paralakse, efekata nastalih preusmjeravanjem miša i animacija različitih elemenata i sekcija.

Također, možemo očekivati porast u upotrebi GIF-ova i cinemagrapha koji izgledaju privlačnije nego statične fotografije bez ponavljajućih videa na cijeloj ili jednom dijelu fotografije.

Detalji i zaigrane animacije mogu podići dizajn web stranice na viši nivo, no, pripazite da se ne zaigrate previše budući da prečesta upotreba animacija može znatno usporiti učitavanje web stranice.

Fotografija i video

Kad već govorimo o animacijama i povratku cinemagrapha, na mnogim stranicama češće ćemo vidjeti autentične fotografije i video. Stock fotografije mogu biti korisne, no s obzirom na njihovu čestu upotrebu, mogu odbiti potencijalne klijente budući da su već naučili da se radi o namještenim i nerealnim situacijama. Umjesto namještenih fotografija, probajte pronaći fotografije koje pričaju priču, predstavljaju emocije i izgledaju prirodno kada imitiraju stvarne životne situacije.

Video više neće biti česta pojava samo na početnim web stranicama. S obzirom na to da video privlači više pozornosti, budi više interesa i pruža više informacija u manje vremena, u 2018. godini ćemo video vidjeti na različitim područjima web stranice što će njenom cjelokupnom izgledu dodati personaliziranu notu i učiniti stranicu interaktivnom.

Sad kada ste pročitali koje sve trendove možete očekivati u dizajnu u 2018. godini, možete li nam reći koji vam se od ovih trendova uopće ne sviđaju i koje ćete pratiti? 🙂

Hrvatski
Loading...
Top