Pokrenite svoje društvene mreže danas!

5 savjeta kako izgraditi svoju online prisutnost
December 14, 2017
Novi trendovi: Što očekivati od web dizajna u 2018.?
December 20, 2017

Sjećate li se vremena kada su društvene mreže bile samo platforme za zabavu i povezivanje s prijateljima, obitelji i rodbinom koja živi na velikim udaljenostima? Mnogo toga se promijenilo od tada i društvene mreže su ubrzo postale ključan dio marketinških strategija svake kompanije.

Mogućnost dijeljenja različitih vrsta informacija u stvarnom vremenu promijenila je način na koji ljudi razmišljaju i na koji se ponašaju. Mnogi čim otvore oči ujutro prvo uzmu mobilni telefon u ruke i prođu kroz news feed, a tek nakon toga nastave sa svojom dnevnom rutinom.

Tako su društvene mreže postepeno postale nezaobilazan kanal za promociju različitih brandova, influencera i ostalih, u želji da izgrade i/ili održe svoje javne ličnosti i ostvare više rezultata od onoga što rade – prodaju više proizvoda, ostvare publicitet i postanu prepoznatljivi. Lajkovi, komentari, klikovi i dijeljenja, postali su krucijalni za opstanak na tržištu, dobivanje najboljih rezultata i stvaranje vidljivosti.

Kompanije koje su u svoje marketinške strategije uključile društvene mreže, vidjele su odlične rezultate u svojim kampanjama. Upravo iz tog razloga donosimo vam nekoliko načina kako unaprijediti svoje poslovanje putem društvenih mreža.

Ne dopustite da vam konkurencija ukrade klijente

Svi su prisutni na društvenim mrežama. Čak su i vlasnici pasa i mačaka otvorili Instagram račune svojim ljubimcima. Stoga nemojte misliti da vam društvene mreže ne trebaju. Ako želite opstati na tržištu i vi biste trebali otvoriti svoje račune jer ih vaša konkurencija već mjesecima ima.

Ako vaša konkurencija ipak nema svoj račun na društvenim mrežama, to ne znači da biste ih vi trebali zanemariti. Tržište je otvoreno i potencijalni klijenti vas čekaju, stoga ih probajte pokrenuti što je prije moguće.

Povećajte svijest o svojem brandu

Ako želite da vas javnost prepoznaje, onda je imperativ izgraditi svoju offline i online prisutnost upotrebom različitih platformi. TV i radio mogu biti odlični za neke dijelove vaše marketinške strategije, ali vam društvene mreže pružaju više mogućnosti u vidu povećanja vidljivosti, prepoznatljivosti i pristupa klijentima.

Mnogi već neko vrijeme imaju otvorene račune na nekoj od društvenih mreža, neki već poznaju vaš brand, a neki (još) nisu stvorili svijest o njemu. Izgradnjom snažne ličnosti na svojoj društvenim mrežama možete privući nove klijente koji mogu slučajno nabasati na vaš sadržaj na news feedu, a neki mogu postati zainteresirani za vaš brand nakon što vide kako komunicirate s postojećim kupcima.

Izgradnja i održavanje odnosa

Društvene mreže su komunikacijski kanal i ako želite ostvariti najbolje rezultate, morat ćete svoju publiku učiniti zadovoljnom. Svaka interakcija s klijentima je osobno iskustvo – daje vam mogućnost da ojačate vaš odnos i pokažete da vam je stalo što vaši klijenti misle i govore o vašim proizvodima i vama.

Osim toga, puno je lakše komunicirati s klijentima putem društvenih mreža budući da gotovo instantno dobivaju informacije o vašim proizvodima – neovisno o tome gdje se nalaze. Više ne moraju posjetiti vaš dućan, poslati e-mail ili vas nazvati kako bi dobili informacije koje ih zanimaju već će sve što traže pronaći na svom news feedu, putem kojeg vam na vašoj objavi mogu odmah dati svoju povratnu informaciju. Primjerice, ako su nezadovoljni s vašim proizvodima, možete im se javno ispričati i ponuditi određeno rješenje, a ako vas pohvale, možete im se zahvaliti i ponuditi nešto novo iz asortimana. Na taj način ćete imati stvari pod kontrolom i steći uvid koji dio u poslovanju morate promijeniti i gdje još trebate napredovati.

Mogućnost ciljanog dolaska do publike

Publika vas prepoznaje u vašem gradu, imate stalne kupce i vaše poslovanje dobro napreduje. No, znate li da oglašavanjem na društvenim mrežama možete ostvariti više rezultata (i prodati više)?

Kako biste došli do toga, za početak upoznajte svoju publiku. Pronađite njihove potrebe i želje jer ciljanim oglašavanjem možete odrediti kojoj publici želite prikazati svoj oglas, određujući ga prema interesima, dobi, spolu, lokaciji i mnogim drugim pojedinostima. Tako stječete više kontrole oko sadržaja koji želite oglašavati.

Također, pronađite koje metode najbolje funkcioniraju za vaše poslovanje ovisno o proizvodima koje prodajete. U trenutku kada ne budete zadovoljni rezultatima, nemojte se bojati isprobati nešto novo i ne zaboravite na optimizaciju kampanja kako biste dobili najbolje rezultate. Zapamtite – ako vam oglašavanje pomaže u prodaji proizvoda, pronalaženju novih klijenata ili povezivanju s postojećim, znači da ste ipak na pravom putu.

Ostvarite više prometa

Tko god je uložio određenu svotu novca u svoje poslovanje, želi da mu se u nekom trenutku poslovanja ipak vrati i isplati uložen trud. Na društvenim mrežama možete povećati svijest o svojim proizvodima i klijentima približiti proizvode koji se baš i ne prodaju dobro. Primjerice, možete ponuditi popuste na različite proizvode koji potom mogu probuditi interes u kupcima, povećati promet i rezultirati s više konverzija.

Privucite više posjetitelja na svoju web stranicu

Ako imate web stranicu i/ili web shop, društvene mreže možete iskoristiti kao alat koji će vam pomoći preusmjeriti više klijenata na vašu stranicu. Klijente možete usmjeriti na posjet vašoj web stranici tako da na društvene mreže postavite linkove na vaš blog i ostale dijelove web stranice koje želite promovirati, a možete ih i potaknuti da posjete vaš web shop koristeći opcije Call-To-Action Buttona kao što je Shop Now.

Na taj način ćete privući više ljudi na vašu web stranicu, u nadi da će istraživati i čitati vaš sadržaj, te se angažirati oko vašeg poslovanja i ponuda.

Naša preporuka je da ne čekate predugo na pokretanje svojih kanala na društvenim mrežama jer što duže čekate, veća je mogućnost da ćete izgubiti više potencijalnih klijenata. Ako ste zainteresirani za izgradnju vaše online prisutnosti na društvenim mrežama, ali ni sami ne znate gdje početi, slobodno nam se javite. Rado ćemo vam pomoći s time i odgovoriti na sve vaše nedoumice i pitanja.

Hrvatski
Loading...
Top