5 savjeta kako izgraditi svoju online prisutnost

Pokrenite svoje društvene mreže danas!
December 20, 2017

Neovisno o tome poslujete li već neko vrijeme ili ste tek početnik u svijetu businessa, kako biste opstali na tržištu trebali biste razmisliti o izgradnji svoje online prisutnosti. Uz jaku konkurenciju na tržištu, preporuke kupaca potencijalnim klijentima neće biti dovoljne kako biste postali najbolji u svojoj niši.

Imajte na umu da ne trebate biti prisutni svugdje, ali ako želite da vaše poslovanje raste, bilo bi dobro da budete prisutni barem na nekoj online platformi. Iz tog razloga donosimo vam 5 savjeta kako izgraditi svoju online prisutnost, a koji vam mogu pomoći kako biste povećali vidljivost i privukli više klijenata.

1. Izgradite prvoklasnu web stranicu

Vaša web stranica je vaš prvi doticaj s potencijalnim klijentima i iz tog razloga treba biti i izgledati izvanredno. Kada klijenti traže informacije koje žele znati, ne žele trošiti svoje vrijeme na predugo učitavanje stranice ili tragati za informacijama kao da kopaju po rudniku zlata.

Vaša web stranica treba sadržavati jasne i sažete informacije o vašem poslovanju, mora se brzo učitavati i biti optimizirana za sve vrste uređaja. S obzirom na to da sve više ljudi provodi svoje vrijeme na internetu putem mobilnih uređaja, osigurajte da vaš web izgleda dobro na svakom uređaju, a ne samo na računalu.
Također, nemojte zaboraviti na ispravnu upotrebu gramatike i pravopisa budući da upravo njihovo neznanje može odbiti većinu posjetitelja.

2. Sadržaj može učiniti razliku

Ponekad je vrlo teško biti inovativan, no postoji nešto što je još gore od toga, a to je kopiranje sadržaja konkurencije. Sigurno se ne biste osjećali ugodno da netko preuzme vašu ideju, stoga ni vi nemojte to činiti. Potražite svoju inspiraciju online ako nemate baš nikakvu ideju, no ne zaboravite razlikovati svoj sadržaj od drugih. Upravo zanimljivim i kreativnim sadržajem moguće je ostvariti više posjeta na vašu web stranicu, blog ili društvene mreže.

3. Razmišljajte vizualno

Vizualna komunikacija može ostaviti značajan utjecaj na vašu online prisutnost. Visokokvalitetnim fotografijama i vizualima, možete stvoriti priču o svom brandu i reći više o tome što nudite i prodajete. Vizualnim sadržajem pomažete publici zapamtiti informacije na efikasniji način od čistog teksta.
No ipak, budite sigurni da se sve što objavljujete uklapa u poruku vašeg branda. Prečesta promjena boja i vizualnih elemenata branda može ostvariti kontraefekt. Kako bi vas ljudi zapamtili, morate biti konzistentni u svemu što radite. Sjećate li se Starbucksa? Kada vidite bijelu kartonsku čašu sa zelenim logom, sigurno odmah znate da se radi o njihovom brandu. Starbucks je kroz godine izgradio snažan i prepoznatljiv brand koristeći konzistentne boje i vizualne elemente u svojoj komunikaciji. Neka to bude misao vodilja vašeg poslovanja.

4. Novac okreće svijet

Neki ljudi kažu da najbolje stvari u životu nisu besplatne. Ne možemo se složiti s ovom tvrdnjom 100%, ali ako želite biti najbolji u svom poslovanju, morate pratiti trendove i neprestano ulagati u vaš posao.
To znači da ćete u nekom trenutku poslovnog ciklusa morati uložiti određenu svotu novaca u oglašavanje na različitim platformama – ovisno o tipu vašeg poslovanja. Za početak, bitno je da postavite jasne ciljeve, odredite budžet i ciljanu skupinu i odlučite što im točno želite predstaviti i na kojoj platformi.

Kada utvrdite što želite dobiti od svake kampanje i platforme, prema dobivenim rezultatima vidjet ćete gdje još možete proširiti svoje poslovanje i ostvariti više opipljivih rezultata. Primjerice, ako želite poraditi na vidljivosti, možete zakupiti ključne riječi na Googleu ili napraviti brand awareness kampanje na Facebooku kojima ćete ostvariti više likeova na vašem pageu. S više likeova, dobivate više pratitelja (odnosno potencijalnih kupaca) koji tako ostaju u tijeku s najnovijim informacijama o vašem poslovanju i proizvodima, što na kraju može rezultirati porastom vaših prihoda.

5. Budite strpljivi i čekajte

Nažalost, ne postoje čarobni štapići tako da porast poslovanja nije moguć u samo jednom danu. Na svojoj online prisutnosti morat ćete raditi kontinuirano, a svoje rezultate redovito pratiti. Nakon nekog vremena shvatit ćete koje tehnike vam najbolje odgovaraju i otkriti na koje kampanje više ne biste trebali trošiti svoje vrijeme, a ni novac.
Uz kvalitetan sadržaj i dizajn, snažnu volju i konzistentnost, iz vaše online prisutnosti proizaći će nešto pozitivno – sigurni smo u to. Samo se trebate naoružati strpljenjem bez da sami sebi postavljate nerealna očekivanja.

Ako vam treba pomoć u izgradnji vaše online prisutnosti, slobodno nam se javite. Naš tim će vam rado pomoći u tome i donijeti najbolje rezultate.

Hrvatski
Loading...
Top